بایگانی آذر ۱۳۹۹ :: الیور

الیور

الیوردر خدمت شماست

الیوردر خدمت شماست

کلمات کلیدی

اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)

دانلود ترجمه مقاله 2017 الزویر

دانلود پرسشنامه بهزیستی روانشناختی ریف 84 سوالی فرم بلند

شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

دانلود دسته بندی مقالات و پایان نامه های در زمینه کلاسترینگ

تحقیق کامل رابطه تعهد سازمانی پرستاران و کیفیت خدمات بستری

دانلود ترجمه مقاله 2014 الزویر

اصلاح عوامل خطرساز بیماریهای قلبی عروقی کرونر و استروک و بهبود آگاهی

دانلود تحقیق در مورد ورزش کشتی

پاورپوینت فرآیند درمان در زوج درمانی بوئن

بررسی و تحلیل کلیسای جامع فلورانس (سانتاماریا دل فیوره)

فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران

دانلود پاورپوینت کارگاهی آموزش روش های تدریس

اجاره ‌نامه A3 مطابق با استاندارد سازمان ثبت اسناد و املاک

دانلود پرسشنامه 43 سوالی هوش هیجانی بار- آن (EQ-i)

دانلود پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - ماشین آسفالت تراش

مبانی نظری و پیشینه تحقیق دلبستگی .

پرسشنامه خودپنداره ریاضی (صالح صدق پور و همکاران

1396)

پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - دامپر.

پاورپوینت نظریه X و Y داگلاس مک گریگور

پاورپوینت اصول

مبانی و کلیات حقوق اداری .

سکه رایگان و بینهایت برای بازی کوییز آف کینگز Quiz Of Kings

دانلود تست هوش وکسلر بزرگسالان (WAIS-R) دکتر براهنی و همکاران

تحقیق با موضوع زمینه های ظهور هوش مصنوعی و سیستمهای خبره .

پاورپوینت آنچه مردان باید در مورد خود و همسرانشان بدانند.

دانلود تحقیق هوش هیجانی و زندگی زناشویی با فرمت ورد

مبانی نظری پژوهش استعداد خستگی شغلی .

مبانی نظری پژوهش استراتژی رقابتی

۲۸ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

مقاله خاتم کاری همراه پاورپوینت

در این مقاله با شیوه تهیه خاتم، تاریخچه ، مواد اولیه ، ابزار و روش ساخت، انواع نقش ها، خصوصیات خاتم مرغوب وکاربردی ترین واژه های مورد استفاده در هنر خاتم سازی آشنا می شوید و همچنین روند تغییر نقوش و جنس مواد اولیه خاتم و روش ساخت و انواع ابزار در هنر خاتم سازی پیگیری شده و وضعیت خاتم در گذشته و حال بررسی شده است که این موارد میتواند در جهت آموزش ا

دانلود مقاله خاتم کاری همراه پاورپوینت

خاتم سازی
خاتم کاری
خاتم کاری ایران
 خاتم کاری 
هنر خاتم کاری 
خاتم سازی 
روغن کاری خاتم
خاتم کاری اصفهان
خاتم کاری در اصفهانهنر خاتم کاری در اصفهان
 خاتم کاری دیوار کاخ مراحل کار خاتمکاری مراحل ساخت خاتم 
عکس خاتم کاری
راه کسب و کار  مشاغل خانگی (خاتم کاری)
خاتم و خاتم کاری
 خاتم چیست
 خاتم کاری چیست 
خاتم ساز کی
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل doc
حجم فایل 845 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19

هنرهای سنتی ایران، هنرهای اصیل مردمی و نشات گرفته از فطرتی پاک است که از دیر باز در تمامی شئون زندگی مردم رسوخ کرده و به صورت جزئی تفکیک ناپذیر درآمده اند.

صنایع دستی به عنوان گنجینه ای از تفکر، فرهنگ و تمدن قومی، تلطیف کننده فضای بی روح و خشن زندگی صنعتی و ماشینی است و به همین دلیل نبض تپنده سبد کالاهای اقتصادی، فرهنگی - هنری خوانده می شود. در این رهگذر ایران از نظر تنوع رشته ها در مقام نخست و به لحاظ جایگاه عرضه محصولات در رتبه سوم جهانی قرار دارد.

 صنایع دستی ایران، ثمره ذوق و هنر ایرانیان طی سده های متوالی است. تحولاتی که در اوضاع اقتصادی، اجتماعی و صنعتی جامعه ما پدید آمده به بسیاری از حرفه های مرتبط باصنایع دستی نقش حاشیه ای داده یا به طور کلی آنها را منسوخ کرده است.

 این فنون و هنرها با وجود آن که در حاشیه تولیدات کشور قرار گرفته اند، اما قابلیت کسب درآمدهای ارزی و ریالی بیشتر را پیدا خواهند کرد. مشروط بر آن که مسوولان از بازاریابی، برگزاری دوره های آموزشی نظام مند و تهیه متون لازم برای ارتقای کمی و کیفی تولیدات صنایع دستی حمایت کافی به عمل آورند.

تدوین متون آموزشی یکی از ضروریات توسعه و بهبود وضعیت هنرهای دستی در ایران است. متاسفانه درحال حاضر محتوای اکثر کتب و مقاله هایی که در این زمینه نوشته شده به ذکر تاریخ و توصیف هنرها بسنده کرده و متون آموزشی کمتر در میان آنها به چشم می خورد. واژه های رایج و تخصصی این حوزه ها نیز فقط برای اهل فن آشناست و عموم مردم، حتی فرهنگ نویسان اطلاع زیادی در مورد آن ندارند. این هنرها، از گذشته دور تا کنون، بدون تغییرات زیاد باقی مانده اند و اگر به آنها توجه نشود رفته رفته به بوته فراموشی سپرده خواهند شد.

 

آشنایی با خاتم

 

خاتم یکی از هنرهای زیبا و فاخر دنیاست. هنر آراستن سطح اشیای چوبی به صورتی شبیه موزاییک با مثلث های کوچک دو پهلو برابر و سه پهلو برابر از جنس عاج، چوب های مختلف، استخوان و فلزات گوناگون. همچنین خاتم ترکیبی است از چند ضلعی‌های منظم با تعداد اضلاع متفاوت که با استفاده از مواد اولیه گوناگون در رنگ‌های مختلف تشکیل می‌شود.

خاتم از نظر گل تنوع زیادی دارد، از میان آنها می توان به: خاتم پره وارو، پره ای، ابری، نه گلی لایه دار، شش و لوز، بته جقه ای، خیابانی، طاقی، قمی، جناقی و خاتم دورنگ اشاره کرد. از انواع حاشیه نیز می توان حاشیه شش گلی، جویی، بازوبندی، طوره دار، شمسه دار و حاشیه تخمه دار را نام برد.

دانلود مقاله خاتم کاری همراه پاورپوینت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۹ ، ۲۰:۴۶
مجید رستمی

پاورپوینت تحول دیجیتال در صنعت سلامت و آینده امیدبخش برای زندگی سالم

دانلودپاورپوینت تحول دیجیتال درصنعت سلامت وآینده امیدبخش برای زندگی سالم


مشخصات فایل

تعداد صفحات 92
حجم 4999 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی کسب و کار و پول


توضیحات کامل

تحول دیجیتال درصنعت سلامت وآینده امیدبخش برای زندگی سالم


اگر قرار باشد داستان دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم را بنویسیم، کلمات و جملاتی که به‌کار خواهیم برد همگی از صفر ‌و ‌یک‌های پشت سر هم تشکیل می‌شوند. حتی ممکن است آن‌قدر قسمت‌هایی از این داستان برایمان جذاب باشد،  که یک لحظه خارج از آن شرایط را هم نتوانیم تصور کنیم. فناوری‌های گوناگون امکانات فراوانی  را برای ارتقا سطح زندگی در اختیار ما می‌گذارند که جنبه‌های مختلف زندگی ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

به رغم اینکه حوزه سلامت همواره از نظر اصلاحات فنی یکی از محافظه‌کار‌ترین صنایع بوده و در آن احتیاط زیادی برای به حداقل رساندن خطر سلامتی و زندگی انسان لحاظ می‌شود،  امروز تمام ارائه‌دهندگان خدمات بهداشتی درمانی ،پزشکان و بیماران، نوآوری‌های فنی در حوزه سلامت را به فال نیک می‌گیرند.

 

همچنین از کسب و کارهای نوپا گرفته تا غول‌های تکنولوژی حتی سازمان‌های دولتی همگی مصمم هستند که از ظرفیت بالای فناوری دیجیتال برای ارتقا و حفاظت از سلامت تمام انسان‌ها استفاده کنند.

 

آشنایی با تعریف مناسب و جامع این بخش از تکنولوژی، اولین قدم برای درک چگونگی انتقال امن‌تر و ارائه خدمات با‌کیفیت‌تر مراقبت های بهداشتی به وسیله سلامت دیجیتال، است.
زندگی امروز بشر،آمیخته شده با دیجیتال است. و می توان گفت که بشر امروزی بدون دیجیتال نمی تواند زندگی رضایت بخشی را تجربه نماید ودیجیتال بمثابه اکسیژن برای زندگی مدرن امروزی اهمیت پیدا کرده است و بدون هیچ گونه ملاحظه ای ,آنان که دانسته و یا ناآگاهانه در مسیر پیشرفت پرشتاب دیجیتال قرار گیرند،حذف نموده و از گردونه خارج می کند و آنهایی که از فرصت استراتژیک دیجیتال استفاده بهینه بنمایند؛مطمئن هستند که درآمد کلانی را تصاحب خواهند نمود.به زبان ساده تر دیجیتال در زندگی امروزی ،جرء لاینفک زندگی است .
درحوزه سلامت نیزدیجیتال جای پای خوبی برای خود فراهم نموده و زندگی و تندرستی و آسایش بشرامروزی ؛وابستگی شدیدی به دیجیتال پیدا نموده است.


درنوشتار پیش رو تحولات دیجیتال در صنعت سلامت و پزشکی ازجمله داروهای الکتریکی،هوش مصنوعی در پزشکی،دورکاری و درمان دیجیتال بیماران و نحوه فعالیت استارتاپ های سلامت؛ آورده شده و در۹۲اسلاید تخصصی به این امر پرداخته شده است.وامید که مورد توجه و استفاده  سروران ارجمند قرار گیرد


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۹ ، ۲۳:۴۵
مجید رستمی
دانلود پکیج نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی و دولتی

دانلود نمونه سوالات بدو استخدام دانلود نمونه سوالات توجیهی بدو استخدام نمونه سوال آزمون بدو استخدام نمونه سوالات آزمون توجیهی بدو استخدام نمونه سوالات بدو استخدام نمونه سوالات توجیهی بدو استخدام نمونه سوالات دوره بدو استخدام نمونه سوالات دوره توجیهی بدو استخدام

دانلود دانلود پکیج نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی و دولتی

همانطور که می دانید یکی از دوره هایی که بعد از استخدام در ادارات و سازمان ها تحت عنوان دوره بدوخدمت می باشد که یکی از دوره های ضروری بعد از استخدام می باشد  در صورت عدم قبولی در این دوره بدو خدمت موقعیت شغلی معمولا با خطر مواجه می شود اما با این مجموعه سوالاتی که به صورت پکیج آماده شده است شامل سوالات پرتکرار دوره بدو خدمت در چند سال اخیر در سازما
دسته بندی آزمون های استخدامی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 7381 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 282

همانطور که می دانید یکی از دوره هایی که بعد از استخدام در ادارات و سازمان ها تحت عنوان دوره بدوخدمت می باشد که یکی از دوره های ضروری بعد از استخدام می باشد . در صورت عدم قبولی در این دوره بدو خدمت موقعیت شغلی معمولا با خطر مواجه می شود .اما با این مجموعه سوالاتی که به صورت پکیج آماده شده است شامل سوالات پرتکرار دوره بدو خدمت در چند سال اخیر در سازمان ها و ارگان های مختلف کشور می باشد که با مطالعه ی این سوالات بی نظیر می توانید امکان قبولی خود را در این دوره افزایش دهید .

با دریافت و مطالعه ی این پکیج استثنایی آشنایی کامل به سوالات بدو استخدامی دستگاههای اجرایی ونحوه پاسخگویی بدست خواهید آورد که  تاثیر چشمگیری در قبولی شما با نمره بالا در این دوره خواهد داشت .

.

این مجموعه استثنایی شامل فایل های زیر می باشد :

.

1- یک pdf شامل ۲۷۷سوال ( مجموعه سوالات دوره توجیهی بدو استخدام ویژه کارکنان جدیدالاستخدام همراه با پاسخنامه

2-سوالات مدیریت سازمانی همراه با پاسخ

3-نمونه سوالات آشنایی با نظام و ساختارچشم انداز جمهوری اسلامی ایران (۱۲۴سوال) همراه با پاسخنامه

4-نمونه سوالات قانون مدیرت خدمات کشوری (۱۱۲سوال ) با پاسخنامه

5-نمونه سوالات بدو خدمت (۹۵ سوال ) با پاسخنامه

6-نمونه سوالات آشنایی با مباحث حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران (۱۳۸سوال ) + آیین نامه های اختصاصی وزارت بهداشت(۳۶سوال ) + نمونه سوالات نظام سلامت (۳۳سوال )

7-نمونه سوالات دوره توجیهی بدو خدمت ویژه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی

8-ساختار اداری ( انتشار معاونت توسعه مدیریت ومنابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی – تشریحی)

9-درسنامه اموزشی فرهنگ سازمانی و ارتباطات موثر در سازمان مبتنی بر ارزشهای اسلامی ( انتشار معاونت توسعه مدیرت و سرمایه انشانی رئیس جمهور – مرکز آموزش مدیرت دولتی )

10-پیش آزمون دوره آموزشی بدو خدمت ویژه پرسنل جدیدالاستخدام استان کهگلویه وبویر احمد همراه با پاسخنامه احتمالی

.

با دریافت این پکیج آشنایی کامل به سوالات بدو استخدامی دستگاههای اجرایی ونحوه پاسخگویی بدست خواهید آورد.

کمترین قیمت مجموعه سوالات و پرسشنامه ها فقط در این سایت

تعداد مجموعه سوالات همراه با پاسخ : 10 مجموعه ی کامل همراه با پاسخ

دانلود دانلود پکیج نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی و دولتی

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آذر ۹۹ ، ۱۸:۴۶
مجید رستمی
اخلاق حرفه ای در حسابرسی

اخلاق حرفه‌ای حسابرسی نسبت به سایر رشته‌ها و حرفه‌های دیگر درخصوص داشتن مسوولیت‌ اصلی به منظور کمک به مشتری حرفه‌ای خود، دارای وضعیتی متزلزل است زیرا چگونگی کمک او به جامعه قابل تامل است و برای او مهم نیست که مشتری حرفه‌ای او چه خواسته‌ای (بصورت شخصی) از او دارد به عنوان مثال وکیل به‌عنوان مشاور و نماینده یک مشتری به دنبال بی‌گناهی و رفع هرگونه شک

دانلود اخلاق حرفه ای در حسابرسی

اخلاق حسابداری مقاله حسابرسی
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 697 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29

این مقاله شامل سر فصل های چکیده  مقدمه   تعریف اخلاق   اخلاق حرفه ای    فرهنگ اخلاق سازمانی  اهمیت اخلاق در حسابرسی   طبقه بندی موضوعات اخلاقی مرتبط با حسابرسی و....

دانلود اخلاق حرفه ای در حسابرسی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آذر ۹۹ ، ۱۶:۲۰
مجید رستمی
پروژه رشته کامپیوتر به زبان SQL و VB (سیستم داروخانه)

این پروژه شامل برنامه نویسی به زبان ویژوال بیسیک می باشد که بسیار راحت و خوانا نوشته شده است در این پروژه از پایگاه داده SQL 2008 استفاده شده است این پروژه شامل مستندات کامل به فرمت word و قابل ویرایش به شرح فهرست ذیل می باشد

دانلود پروژه رشته کامپیوتر به زبان SQL و VB (سیستم داروخانه)

پروژه
رشته کامپیوتر
زبان
SQL
VB سیستم داروخانه
برنامه نویسی
پایگاه داده
مستندات
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 2784 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 52

پروژه رشته کامپیوتر به زبان SQL و ویژوال بیسیک (سیستم داروخانه)
 

این پروژه شامل برنامه نویسی به زبان ویژوال بیسیک می باشد که بسیار راحت و خوانا نوشته شده است.
در این پروژه از پایگاه داده SQL 2008 استفاده شده است
این پروژه شامل مستندات کامل به فرمت word و قابل ویرایش به شرح فهرست ذیل می باشد:


فهرست منابع

پیشگفتار 
مقدمه 
فصل اول 
مشخصات و ویژگی های کلی نرم افزار 
فرم های مورد استفاده در برنامه 
فرم اصلی و صفحه آغازین 
منوی ثبت اطلاعات 
منوی ثبت نسخه 
منوی جستجو 
منوی گزارش گیری 
منوی درباره ما 
فصل دوم 
جداول مورد استفاده برنامه در پایگاه داده 
جدول مشتری 
جدول دارو 
جدول نسخه 
ارتباط بین جداول 
فصل سوم 
نمودار ER سطح 1 
ارتباط بین موجودیت ها 
دیاگرام برنامه در پایگاه داده 
فصل چهارم 
کدنویسی و توضیح کدها 
فرم اصلی 29
فرم ثبت و حذف دارو 
کدنویسی دکمه حذف مربوط به فرم ثبت دارو 
کدنویسی دکمه برگشت مربوط به فرم ثبت دارو 
کدنویسی مربوط به هنگام لود شدن فرم ثبت دارو 
فرم ثبت و حذف مشتری 
کدنویسی مربوط به دکمه اضافه فرم ثبت مشتری 
کدنویسی دکمه حذف مربوط به فرم ثبت مشتری 
کدنویسی دکمه برگشت مربوط به فرم ثبت مشتری 
کدنویسی مربوط به هنگام لود شدن فرم ثبت مشتری 
فرم ثبت و حذف نسخه 
کدنویسی مربوط به دکمه اضافه فرم ثبت نسخه 
کدنویسی مربوط به دکمه حذف فرم ثبت نسخه 
کدنویسی مربوط به هنگام لود شدن فرم ثبت و حذف نسخه 
کد نویسی فرم جستجوی دارو 
کدنویسی مربوط به دکمه جستجو فرم جستجوی دارو 
کدنویسی مربوط به لود شدن فرم جستجوی دارو 
کدنویسی فرم جستجوی مشتری 
کدنویسی مربوط به دکمه جستجوی فرم جستجوی مشتری 
منابع

 

دانلود پروژه رشته کامپیوتر به زبان SQL و VB (سیستم داروخانه)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۹ ، ۱۴:۰۴
مجید رستمی
سوالات تئوری جامع ماشین های الکتریکی

این مجموعه شامل سوالات حل شده کتاب های چی مون اونگ ترجمه دکتر واحدی و کتاب کراس و کتاب دکتر سلطانی و همچنین سوالات امتحانات میانترم و پایانترم دانشگاه هایی همچون تهران، علم و صنعت، یزد و که توسط دانشجویان در ترم های مختلف یادداشت شده است می باشد با تهیه این مجموعه شما به هیچ منبع دیگری نیاز نخواهید داشت و به راحتی نمره برتر خواهید شد

دانلود سوالات تئوری جامع ماشین های الکتریکی

تئوری جامع
تئوری جامع ماشین های الکتریکی
generalized theory
میانترم تئوری جامع
پایانترم تئوری جامع
سوالات تئوری جامع
ابوالفضل واحدی 
سعید افشارنیا
چی مون اونگ
حل مسائل
دسته بندی برق
فرمت فایل rar
حجم فایل 12521 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 116

این مجموعه شامل سوالات حل شده کتاب های چی مون اونگ ترجمه دکتر واحدی و کتاب کراس و کتاب دکتر سلطانی و همچنین سوالات امتحانات میانترم و پایانترم دانشگاه هایی همچون تهران، علم و صنعت، یزد و ... که توسط دانشجویان در ترم های مختلف یادداشت شده است می باشد. با تهیه این مجموعه شما به هیچ منبع دیگری نیاز نخواهید داشت و به راحتی نمره برتر خواهید شد. قابل استفاده برای دانشجویان ارشد برق و راه اهن.

دانلود سوالات تئوری جامع ماشین های الکتریکی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۹۹ ، ۱۷:۰۴
مجید رستمی
پاورپوینت مدیریت مالی 1 (به همراه حل تشریحی تمرینات و نمونه سوالات امتحانی)

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت مالی1( به همراه حل تشریحی تمرینات و نمونه سؤالات امتحانی) ، در قالب ppt و در 306 اسلاید، قابل ویرایش، شامل فصل اول کلیات، فصل دوم ارزش زمانی پول، فصل سوم قیمت اوراق بهادار، فصل چهارم مخاطره و بازده، فصل پنجم هزینه سرمایه، فصل ششم بودجه بندی سرمایه ای، نمونه سئوالات امتحانی

دانلود پاورپوینت مدیریت مالی 1 (به همراه حل تشریحی تمرینات و نمونه سوالات امتحانی)

پاورپوینت مدیریت مالی 1 به همراه حل تشریحی تمرینات و نمونه سوالات امتحانی
پاورپوینت مدیریت مالی 1
مدیریت مالی 1 به همراه حل تشریحی تمرینات و نمونه سوالات امتحانی
دانلود رایگان پاورپوینت مدیریت مالی 1 به همراه حل تشریحی تمرینات و نمونه سوالات امتحانی
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل ppt
حجم فایل 951 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 306

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت مالی 1( به همراه حل تشریحی تمرینات و نمونه سؤالات امتحانی)، در قالب ppt و در 306 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

فصل اول:

 کلیات

 

فصل دوم:

ارزش زمانی پول

 

فصل سوم:

 قیمت اوراق بهادار

 

فصل چهارم:

 مخاطره و بازده

 

فصل پنجم:

 هزینه سرمایه

 

فصل ششم:

 بودجه بندی سرمایه ای

 

نمونه سئوالات امتحانی

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع  " مدیریت مالی  1" می باشد که در حجم 306  اسلاید، همراه با توضیحات کامل و همچنین حل تشریحی تمرینات و نمونه سؤالات امتحانی تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود پاورپوینت مدیریت مالی 1 (به همراه حل تشریحی تمرینات و نمونه سوالات امتحانی)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۹۹ ، ۱۱:۰۹
مجید رستمی

بررسی جایگاه وظایف مشاورین معاملات املاک در نظام حقوقی

بررسی جایگاه وظایف مشاورین معاملات املاک در نظام حقوقی در 120 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل

تعداد صفحات 120
حجم 71 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی حقوق


توضیحات کامل

بررسی جایگاه وظایف مشاورین معاملات املاک در نظام حقوقی در 120 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فهرست مطالب

عنوان
مقدمه مؤلف
بخش اول
نظام کیفری ایران باستانی
سومر
مصر
آشور
قانون حمورایی
هخامنشی وقوع جرم و مجازات - نظم و امنیت همگانی
اشکانیان
سامانیان سازمان قضایی
بخش دوم
دادرسی در اسلام
معنی قضا
اصطلاح قضا
مراتب ولایت
شرایط دادرس
مستحبات و مکرومات دادرس
آداب مکروحه
آدابی که ترکش برای قاضی لازم است
بخش سوم
دعوی و تعریف آن
تعریف مدعی از مدعی علیه
مقررات مربوط به مدعی علیه
اقرار به حقوق مدعی - انکار- سکوت - مدعی علیه
طرق حکومت
هدف حقوق (معانی حقوق  مبنای حقوق)
حقوق فطری و طبیعی (عصر مذهبی - عصر تجربی)
نیروهای سازنده حقوق
بخش چهارم
اهداف حقوق
حقوق و شاخه ‏های آن
علم حقوق و فن حقوق
شاخه های علم حقوق(حقوق عمومی- حقوق خصوصی و حقوق بین المللی
حقوق و دولت
نقش حقوق در دولت
دلایل الزامی بودن حقوق
بخش پنجم
موجر و مستأجر
شرایط اجاره درست
تصرف عدوانی
چه زمانی مستاجر تصرف عدوانی کرده
بخشهای مالی قراردای(موجر و مستاجر) (ودیعه- تضمین- قرض الحسنه - سند تعهد آور)
سرقفلی
فسخ معامله
خسارات ناشی از عدم انجام تعهد- شرایط جبران خسارت حاصله- انتضاء موعد)
وقوع ضرر و توجه آن به متعهدله
بخش ششم
انواع ضرر
عدم اجرای تعهد ناشی از علت خارجی نباشد.
علت خارجی(تادیه خسارت)
جبران خسارت منوط به عرف یا قانون(وجه التزام)
شرط عدم مسئولیت 
فرق جزا و عدم مسئولیت
دلایل بطلان عدم مسئولیت
خسارت تاخیر و تأدیه
معاملات استقراضی(خسارات تاخیر تادیه)
خسارت تاخیر تادیه در معاملات حق استرداد محاسبه خسارات تاخیر تادیه
راههای جبران خسارات ناشی از تأخیر تأدیه
تقویم خسارات
بخش هفتم
تعریف سند - انواع سند
سند از نظر قانون ثبت
روش جدید صدور سند مالکیت
مسئولیت کیفری در قراردادها
خسارات تاخیر تادیه در اسناد رسمی
روش محاسبه خسارات تاخیر تادیه
انجام تعهد به وسیله متعهد له در اسناد رسمی
وجه التزام در اسناد رسمی
در چه مواردی  عملیات اجرایی سند رسمی توقیف می شود.
قرارداد قولنامه‏ای (انواع آن)
مقررات تنظیم اسناد رسمی
آئین تنظیم قراردادها
بخش هشتم
کلیاتی که در قراردادها باید مورد نظر قرار گیرند
شرایط و توضیحات در قراردادها
خسارت ناشی از عدم انجام تعهد
فورس ماژور
نحوه جبران خسارات(اموری که در قرارداد باید به آن توجه کرد)
نحوه تنظیم تضمین ها و انواع آن
روش حل اختلاف (داوری)
بخش نهم
قرارداد ساخت و مشارکت
قرارداد کار موقت
اجاره نامه (ویژه محلهای مسکونی)
قرارداد خرید ساختمان نیمه ساخت
مشارکت در ساخت نما
اجاره نامه ویژه کسب وتجارت
قرارداد اقاله
بخش دهم
قوانین و لوایح مصوب ق. م
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۹ ، ۱۹:۲۸
مجید رستمی

پاورپوینت تحلیل طراحی باغ‌ موزه گیاهان دارویی کرج
 

در این فایل باغ‌ موزه گیاهان دارویی واقع در کردان کرج مورد تحلیل قرار گرفته است. این فایل در قالب پاورپوینت و دارای 16 اسلاید می باشد. این فایل برای رشته معماری تهیه شده است.


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 16
حجم 3934 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی معماری


توضیحات کامل
 

پاورپوینت تحلیل طراحی باغ‌ موزه گیاهان دارویی کرج

 

در این فایل باغ‌ موزه گیاهان دارویی واقع در کردان کرج مورد تحلیل قرار گرفته است. این فایل در قالب پاورپوینت و دارای 16 اسلاید می باشد. این فایل برای رشته معماری تهیه شده است.

باغ ایرانی با قدمتی که حداقل به2500 سال پیش باز می گردد یک کانسپت معماری است که با قدرتی زیاد در فرهنگ و اعصار گوناگون ایرانی حضور داشته است.این باغ موزه شامل نمایشگاهی از گیاهان دارویی ، وسایل طبی تاریخی، معرفی متخصصان دارو و سلامت تاریخ ایران و سایر اطلاعات و موضوعات مربوطه است...

 

فهرست مطالب

این فایل شامل بخش های زیر است:

  • موقعیت
  • گروه طراحی
  • مساحت
  • ویژگی های طرح
  • فعالیت های موزه
  • هدف موزه
  • بررسی پلان
  • پلان
  • ویژگی های طراحی
  • بکارگیری معماری اسلامی
  • و...

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۹ ، ۱۲:۵۱
مجید رستمی

ارزیابی مفاهیم و محتوای فمینیستی در سینمای زنان فیلمساز ایرانی
 

هدف از این پایان نامه ارزیابی مفاهیم و محتوای فیمنیستی در سینمای زنان فیلم ساز ایرانی می باشد


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 432
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی رسانه و علوم ارتباطات


توضیحات کامل
 

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته رسانه

ارزیابی مفاهیم و محتوای فمینیستی در سینمای زنان فیلمساز ایرانی

 
 
چکیده : 
مسأله مشارکت‌ زنان‌ ایرانی بعد از انقلاب اسلامی سال 1357 در عرصه‌های‌ مختلف‌ اجتماعی‌ و سیاسی و فرهنگی و پذیرفتن‌ مسئولیتها از مباحث‌ مهم‌ تلقی‌ می‌شود.جایگاه و نقش زن در جامعۀ معاصر ایران نگاه های متفاوتی را در داخل و خارج کشور به خود جلب کرده و تحلیلها و تفسیرهای بسیاری را به دنبال داشته است. از جمله‌ چگونگی‌ حضور زن‌ در سینما نیز از این‌ قبیل‌ است‌. تلاش  گسترده زنان ایرانی برای حضور و مشارکت در تمامی فعالیتهای اجتماعی و ورود به زمینه هایی که تا پیش از این غیر قابل دسترسی بوده حائز اهمیت فراوان است. پژوهشگر در این تحقیق برآن است که دیدگاه فمینیستی زنان فیلم ساز ایرانی را  با کمک ، بازنمایی فیلم هایی که با حضور زنان در سینمای ایران به تصویر کشیده شده و بررسی مضامینی فمینیستی آنچه توسط این فیلم سازان زن به نمایش درآمده را  بررسی کند.
 
 با مطالعه ی کتب و اسناد تاریخی مرتبط با مشارکت زنان ایرانی و سینمای ایران با 13 تن از صاحب نظران، کارشناسان و کاگردانان مطرح ایران به شیوه ی مصاحبه ی عمقی گفت وگو شده است، و یا تحلیل محتوا این نتیجه به دست آمده که زنان فیلمساز ایرانی ، فیلم با مضامین فمینیستی می سازند،  وسینمای آن ها سینمای جنسیت محور دانست، زیرا که در آن شخصیت زن به عنوان کاراکتر اصلی همه فیلمهای آن است، قهرمان فیلم "زن" وضد قهرمان "مرد" است. این فیلم ها، روایت کننده قصه های زنانه است. شخصیت اصلی فیلم: زن مستقل، ،شاغل با سواد به تنهای مسئولیت زندگی را بر عهده گرفته و بیشتر فعالیت های زن بیرون از خانه شکل می گیرد.
 
 
واژگان کلیدی :

سینما ایران Iranian cinema

جنبش زنان women’s movement

تحلیل محتوا Content analysis

کارگردان زن women film directors

مضامین فمینیستی feminist themes

 
 
 
 
مقدمه 
در سالهای پس از انقلاب اسلامی سال 1357 در ایران مسأله مشارکت‌ زنان‌ در عرصه‌های‌ مختلف‌ اجتماعی‌ و سیاسی و فرهنگی و پذیرفتن‌ مسئولیتها از مباحث‌ مهم‌ در جوامع‌ صنعتی‌ تلقی‌ می‌شود. از جمله‌ چگونگی‌ حضور زن‌ در سینما نیز از این‌ قبیل‌ مباحث‌ مهم‌ است‌. تلاش  گسترده و بی وقفه ی زنان ایرانی برای حضور و مشارکت در تمامی فعالیتهای اجتماعی و ورود به زمینه هایی که تا پیش از این غیر قابل دسترسی بوده حائز اهمیت فراوان است. سینمای ایران که خود از عرصه های مهم وجدید در تغییرات اجتماعی و فرهنگی ایران است یکی از بارزترین عرصه های ورود هم مضامین زنانه وهم کنشگران زن ایرانی است.تا آنجا که بررسی های تاریخی نشان می دهد ؛  همانگونه که با ورود بازیگر زن ایرانی به سینما سرنوشت سینما با ماجراهای جدیدی رقم خورده است ، تاثیرات متقابل این دو بر یکدیگر نیز موجب روشن شدن و ثبت حقایقی در سینمای ایران شده است . 
 
ورورد زن به عرصه سینما سرانجام حرکت و رشد ذهنی زنان را برای فیلم سازی به دنبال داشته است که با وجود دوره های مختلف ومتفاوت  ؛ اگر چه خیلی طول کشیده است اما امروز آرام آرام به عنوان واقعیتی چشمگیر شکل گرفته است . از طرفی دیگر  بالا رفتن سطح مشارکت اجتماعی وسیاسی زنان ایرانی و راه یابی آنان به مشاغل مختلف در جامعه؛ طرح خواستهایی برای احقاق حقوق زنان را درپی داشته که گاه رویکردی فمینیستی در برخی موارد فرهنگی همراه شده  است. این رویکردی در حوزۀ سینما ودر حرفه فیلم سازی خود را  بیشتر از عرصه های دیگر نشان داده است.
 
با این ترتیب می توان گفت شکل گیری گونه های از  نگرش فمینیستی میان بخشی از زنان به علت دست نیافتن به همه حقوق خود از سویی دستمایه ای برای فیلم سازان زن شده است ؛و از سویی دیگر دامن زدن به این قضیه  باعث طرح پدیده ی زنان فیلم ساز فمینیست در جامعه ایران و برجسته شدن اهمیت ونقش آنان گردیده است. این پژوهش برآن است که با تکیه بر مفهوم ارتباطی سینما به عنوان یک رسانه ی مهم و سیر تحوّل نگرش های زنان به عنوان عامل مؤثر هویت یابی آنان در ایران،  مضامین فمینیستی را در قالب فیلم های زنان فیلم ساز ایرانی ،بررسی کند.  
 
 
 
 
1-2- تعریف مسأله
با مطالعه وطبقه بندی دیدگاه های نو درباره ی نظریه هایی زن و سینما و  نیز با مروری بر تاریخ سینمای ایران وچگونگی حضور زنان در آن و در آن دسته از فیلم هایی که به کارگردانی زنان فیلم ساز ایرانی تهیه شده اند، می توان رابطه ی میان اوضاع اجتماعی و سیاسی ایران و نگرش فمینیستی فیلم سازان زن را در هر مقطع تاریخی از طریق نحوه حضور زن ایرانی و مضامین فمینیستی در فیلم ها پی گرفت. بر این اساس مسأله اصلی این تحقیق چگونگی بازتاب تحولات اجتماعی زنان ونگرش هایی مربوط به آن در فیلم های ساخته شده پس از انقلاب اسلامی (1388-1357)توسط زنان است.روشن است که هر فیلمی که با موضوع زن یا درباره زنان یا بوسیله زنان ساخته می‌‌شود یک فیلم فمینیستی نیست ،چنانکه در ایران فیلم‌هایی هست که اگرچه درمورد  یا توسط زنان ساخته شده اند ، اما همچون فیلم‌های غیرزنانه مشمول نقدهای فیمنیستی قرار می‌گیرند که زنان را از چشم اندازی مردانه دیده اند و تصویر در آورده اند  و در عین حال تفسیر کرده اند.
 
 
پرسش ها و فرضیه های تحقیق
بر اساس آنچه به عنوان مسأله،زمینه وچارچوب نظری تحقیق در این فصل آمد می توان مهمترین پرسش های تحقیق را در شمار مسایل ذیل دانست:

1. سینمای زنان ایرانی چه مراحلی را پشت سر گذاشته است ؟

2. مظاهر یا نمادهای فمینیستی در فیلم های زنان ایرانی چیست؟

3. مضامینی که زنان فیلم ساز ایرانی به آنها پرداخته اند چه ویژگیهای دارند؟

4. آیا بین دیدگاههای زنان فیلمساز ایرانی و دیدگاه های رایج در نظریات فمینیستی تفاوتی وجود دارد ؟

5. آیا خواسته های  سیاسی واجتماعی زنان  در سینمای زنان فیلمساز ایرانی مطرح شده است یا خیر؟

 
 
 
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات
1-1-  مقدمه
1-2- تعریف مسأله
1-3- زمینه نظری
1-4- زمینه های عملی
1-5- ضرورت و اهمیت تحقیق
1-6-اهداف تحقیق
1-7- چهارچوب نظری تحقیق
1-8- پرسش ها و فرضیه های تحقیق
1-9-جامعه آماری و روش تحقیق 6
 
فصل دوم :مبانی نظری

بخش اول :فمینیسم و تحولات مفهومی آن

2-1-1- مفهوم فمینیسم
2-1-2- سیر تحوّل فمینیسم

2-1-3- گرایش های فمینیستی در دوران معاصر

2-1-4- فمینیسم اسلامی
جمع بندی و نتجه گیری

بخش دوّم :جنبش زنان و فمینیسم در ایران

2-2-1- شکل گیری جنبش زنان در ایران

زنان و انقلاب مشروطه
زنان در دوران پهلوی اول و دوّم
انقلاب اسلامی و مبارزات زنان

حقوق زنان و فمینیسم در ایران

بخش سوّم: سینما، ارتباطات و نظریه های فمینیستی فیلم

2-3-1- فلسفه ارتباطی سینما
2-3-2-زنانه شدن هنر
2-3-3- نظریه های فمینیستی فیلم

تئوری فمینیستی فیلم

فیلم و نقش های جنسیتی 
2-3-4- فمینیسم و نظریه های ارتباطی
نظریه کلیشه سازی
نظریه بازنمایی
رسانه ها و اجتماعی شدن
گفتمان پدر سالاری بازنمای جنسیت
فنای نمادین زنان

بخش چهارم: سینمای ایران

2-4-1- شکل گیری سینما در ایران
2-4-2-تحولات سینمای ایران و حضور زن
زن تماشاگر
زن به مثابه بازیگر
زن در سینما در دهه های چهل و پنجاه 
تغییرات جدید اجتماعی و سینمای متأخر ایران
سینما و انقلاب اسلامی
اصلاحات و کم شدن رنگ نظارت

2-4-2- سینماگری پس از انقلاب و زنان ایرانی

زن و سینما از حذف تا حضور
زن، جامعه و سیاست
پخش پنجم: پیشنه تحقیق و چارچوب نظری تحقیق
پیشنه تحقیق
یکم: پژوهش های ایرانی
دوّم: پژوهش های خارجی 
2-5-2- چارچوب نظری/ مفهومی تحقیق
2-5-3- سؤال ها و فرضیه های اصلی تحقیق
 
فصل سوّم : روش تحقیق و تعریف متغیرها
یکم: روش تحقیق
3-1- پژوهش اسنادی
3-2 - مصاحبه 
3-3- تحلیل محتوا   
دوّم : تعریف نظری و عملیاتی متغیرها   
 
فصل چهارم: بررسی یافته های تحقیق   
بخش یکم: تحوّل مشارکت زنان ایرانی و شکل گیری سینما
4-1-1-  تحول مشارکت اجتماعی و سیاسی زنان در ایران 
4-1-2- سینمای زنان در ایران        
سینما و فمینیسم  درایران
ظهور زنان کارگردان در سینمای ایران     
تابو، محدودیت ها و سانسور  

4-1-3- نگاه زن کارگردان ایرانی به موضوعات زنان و فمینیسم       

بخش دوّم : تحلیل محتوای فیلم ها 
4-2-1- معرفی فیلم های کارگردانان زن  
4-2-2- تجزیه و تحلیل فیلم ها
بخش یکم: توصیف یافته ها
بخش دوّم: تحلیل یافته ها      
فصل پنجم : جمع بندی و نتیجه گیری  
5-1- چکیده ی مباحث
5-2- پاسخ به سؤال ها و فرضیه های تحقیق     
5-3- تنگناهای تحقیق و پیشنهادها
 فهرست مآخذ
 ضمیمه  (دستور العمل کد گذاری مضامین فمینیستی در فیلم های زنان سینماگر ایرانی)
 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۹ ، ۱۱:۲۳
مجید رستمی