آپلود عکس
 
آپلود عکس

تحقیق با موضوع انیمیشن سنتی . :: الیور

الیور

الیوردر خدمت شماست

الیوردر خدمت شماست

کلمات کلیدی

اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)

دانلود ترجمه مقاله 2017 الزویر

دانلود پرسشنامه بهزیستی روانشناختی ریف 84 سوالی فرم بلند

شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

دانلود دسته بندی مقالات و پایان نامه های در زمینه کلاسترینگ

تحقیق کامل رابطه تعهد سازمانی پرستاران و کیفیت خدمات بستری

دانلود ترجمه مقاله 2014 الزویر

اصلاح عوامل خطرساز بیماریهای قلبی عروقی کرونر و استروک و بهبود آگاهی

دانلود تحقیق در مورد ورزش کشتی

پاورپوینت فرآیند درمان در زوج درمانی بوئن

بررسی و تحلیل کلیسای جامع فلورانس (سانتاماریا دل فیوره)

فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران

دانلود پاورپوینت کارگاهی آموزش روش های تدریس

اجاره ‌نامه A3 مطابق با استاندارد سازمان ثبت اسناد و املاک

دانلود پرسشنامه 43 سوالی هوش هیجانی بار- آن (EQ-i)

دانلود پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - ماشین آسفالت تراش

مبانی نظری و پیشینه تحقیق دلبستگی .

پرسشنامه خودپنداره ریاضی (صالح صدق پور و همکاران

1396)

پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - دامپر.

پاورپوینت نظریه X و Y داگلاس مک گریگور

پاورپوینت اصول

مبانی و کلیات حقوق اداری .

سکه رایگان و بینهایت برای بازی کوییز آف کینگز Quiz Of Kings

دانلود تست هوش وکسلر بزرگسالان (WAIS-R) دکتر براهنی و همکاران

تحقیق با موضوع زمینه های ظهور هوش مصنوعی و سیستمهای خبره .

پاورپوینت آنچه مردان باید در مورد خود و همسرانشان بدانند.

دانلود تحقیق هوش هیجانی و زندگی زناشویی با فرمت ورد

مبانی نظری پژوهش استعداد خستگی شغلی .

مبانی نظری پژوهش استراتژی رقابتی

تحقیق با موضوع انیمیشن سنتی .

چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۲ ق.ظ
تحقیق با موضوع انیمیشن سنتی

تحقیق با موضوع انیمیشن سنتی 41صفحه قالب ورد قابل ویرایش

دانلود تحقیق با موضوع انیمیشن سنتی

تحقیق با موضوع انیمیشن سنتی
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 33 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 41

توضیحات:

تحقیق با موضوع انیمیشن سنتی

41صفحه قالب ورد قابل ویرایش

بخشی ازمتن:

 

انیمیشن سنّتی
طلیعة کمیک استریپ امروزی در یک نقاشی دیواری مصری در حدود 2000 سال قبل از میلاد مشاهده می شود. در صفحات پی در پی، آن نشان دهندة حرکت های دو کشتی گیر در حالتهای مختلف است. در یکی از مهمترین تصاویر لئوناردو داوینچی، نشان می دهد که بالها در موقعیتهای مختلف چگونه به نظر می رسند. فرشتگان جوتو، در حال حرکتهای مکرر خود، بنظر می رسد که دارند پرواز می کنند. ژاپنی ها از طومارها برای بیان داستانهای دنباله دار استفاده می کردند.
از زمانهای کهن، ابناء بشر برای دستیابی به مفهوم حرکت در هنر خود تلاش کرده اند. از گراز هشت پای غارهای آلتا میرا در اسپانیای شمالی گرفته تا نقاشی های کنار باقیمانده های فراعنة مرده، این میل برای ثبت حرکت، یک تم مشترک در سراسر بیشترین تلاشهای هنری بشر بوده است.
انیمیشن واقعی نمی تواند بدون یک درک ابتدایی از قواعد اساسی چشم انسان بدست آید: دوام تصویر. این در ابتدا در سال 1828 توسط پل روژة فرانسوی که توماتروپ را اختراع کرد نشان داده شد. آن یک دیسک بود با یک نوار یا میخ که به هر دو طرف آن وصل شده بود. یک طرف دیسک، یک پرنده را نشان می داد و طرف دیگر یک قفس خالی را. وقتی که دیسک چرخانده می‌شد، پرنده در قفس به نظر می رسید. این نشان داد که وقتی چشم در معرض یک سری تصاویر قرار می گیرد، تصویرها را حفظ می کند.
دو اختراع دیگر برای پیشرفت انیمیشن کمک کرد. فناکیسمتوسکوپ. که توسط ژوزف پلاتو در 1826 اختراع شد، یک کارت مدّور بود که دور لبه‌هایش شکافهایی داشت. بیننده کارت را بالای یک آیینه نگه داشته و با چرخش کارت از داخل شکافها نگاه می کرد. از طریق یک سری طراحی ها حول محیط پیرامون کارت، بیننده شاهد پیشروی تصاویر بود که منجر به یک شکل در حال حرکت می شد. تکنیک مشابهی در زئوتروپ بکار رفت. در 1860، پیر دوینی یک نوار کاغذی حاوی ترسیم هایی را در داخل یک استوانة طبل مانند جا سازی کرد. طبل در روی یک محور می چرخید و بیننده به داخل شیارهای بالای طبل خیره می شد. شکل های روی سطح داخلی بطور ناباورانه ای زنده می شدند و به طرز معجزه آوری بطور مداوم دور می زد.
ساخت پروژکتور و دوربین حرکتی توسط توماس ادیسون و سایرین باعث ایجاد نخستین ابزار حقیقی و عملی ساخت انیمیشن شد. حتی هنوز هم انیمیشن با ساده ترین وسایل ساخته می شد.

انیمیشن سنّتیطلیعة کمیک استریپ امروزی در یک نقاشی دیواری مصری در حدود 2000 سال قبل از میلاد مشاهده می شود. در صفحات پی در پی، آن نشان دهندة حرکت های دو کشتی گیر در حالتهای مختلف است. در یکی از مهمترین تصاویر لئوناردو داوینچی، نشان می دهد که بالها در موقعیتهای مختلف چگونه به نظر می رسند. فرشتگان جوتو، در حال حرکتهای مکرر خود، بنظر می رسد که دارند پرواز می کنند. ژاپنی ها از طومارها برای بیان داستانهای دنباله دار استفاده می کردند.از زمانهای کهن، ابناء بشر برای دستیابی به مفهوم حرکت در هنر خود تلاش کرده اند. از گراز هشت پای غارهای آلتا میرا در اسپانیای شمالی گرفته تا نقاشی های کنار باقیمانده های فراعنة مرده، این میل برای ثبت حرکت، یک تم مشترک در سراسر بیشترین تلاشهای هنری بشر بوده است.انیمیشن واقعی نمی تواند بدون یک درک ابتدایی از قواعد اساسی چشم انسان بدست آید: دوام تصویر. این در ابتدا در سال 1828 توسط پل روژة فرانسوی که توماتروپ را اختراع کرد نشان داده شد. آن یک دیسک بود با یک نوار یا میخ که به هر دو طرف آن وصل شده بود. یک طرف دیسک، یک پرنده را نشان می داد و طرف دیگر یک قفس خالی را. وقتی که دیسک چرخانده می‌شد، پرنده در قفس به نظر می رسید. این نشان داد که وقتی چشم در معرض یک سری تصاویر قرار می گیرد، تصویرها را حفظ می کند. دو اختراع دیگر برای پیشرفت انیمیشن کمک کرد. فناکیسمتوسکوپ. که توسط ژوزف پلاتو در 1826 اختراع شد، یک کارت مدّور بود که دور لبه‌هایش شکافهایی داشت. بیننده کارت را بالای یک آیینه نگه داشته و با چرخش کارت از داخل شکافها نگاه می کرد. از طریق یک سری طراحی ها حول محیط پیرامون کارت، بیننده شاهد پیشروی تصاویر بود که منجر به یک شکل در حال حرکت می شد. تکنیک مشابهی در زئوتروپ بکار رفت. در 1860، پیر دوینی یک نوار کاغذی حاوی ترسیم هایی را در داخل یک استوانة طبل مانند جا سازی کرد. طبل در روی یک محور می چرخید و بیننده به داخل شیارهای بالای طبل خیره می شد. شکل های روی سطح داخلی بطور ناباورانه ای زنده می شدند و به طرز معجزه آوری بطور مداوم دور می زد.ساخت پروژکتور و دوربین حرکتی توسط توماس ادیسون و سایرین باعث ایجاد نخستین ابزار حقیقی و عملی ساخت انیمیشن شد. حتی هنوز هم انیمیشن با ساده ترین وسایل ساخته می شد.

 

فهرست برخی ازمطالب:

Contents

انیمیشن سنّتی 1

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 5

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 15

حرکت با سکون آغاز می گردد 15

 

از چشم اندازهای کهن، جرقه ای رو به پیش.... 16

 

طلیعة انیمیشن مدرن در بطن L.A. ( لس آنجلس) نهفته است. 16

 

علاقه بیشتر شد…. 18

 

و تا پایان دهة 70…. 18

 

و سپس نقطة عطف دیگری پدیدار شد ـ داستانی دربارة یک ربات با نام موبیل سوت گاندام. 19

 

عصر طلایی انیمیشن: دهة 80…… 19

 

ظهور و سقوط OVA ….. 21

 

یا انیمیشن های ویدیویی اوریژینال 21

 

موج سوم و مفهوم آن برای انسانها 23

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 23

و اکنون چه؟…… 23

انیمیشن سه بعدی کامپیوتری 24

« تکنیکهای انیمیشن » 25

3)سازه های مفصل دار» 26

4)انیمیشن مرحله ای» 28

جلوه های ویژه 30

مقدمه ای بر انیمیشن کامپیوتری 33

انواع سیستمهای انیمیشن سازی 35

کنترل حرکت سطح پایین 38

ـ فریم برداری اصلی ـ 38

 

دانلود تحقیق با موضوع انیمیشن سنتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی